|
|
|
Nádražní nadchod na vlak k Mutěnicím asi v roce 1975. |
Nádraží asi roce 1975, v době před výstavbou druhého přechodu. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádražní mosty foceny z nástupiště směr Zaječí. |
Nádražní kolejiště směrem k Rohatci před elektrifikací tratě. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Lokomotiva pod nadchodem při oslavě 90. výročí severní dráhy v r. 1931. |
Nákladní část nádraží asi v roce 1918. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. |
Nádraží po bombardování, vlevo je nástupiště směr Zaječí. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Kolejiště nádraží poškozené bombardováním v roce 1944. |
Prezidenstký vlak a T. G. Masaryk na hodonínském nádraží v září roku 1921. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Vlak na nádraží v květnu 1990 a v pozadí přechod na zastávku k Mutěnicím. |
K nádraží dříve patřila velká nakládací rampa se skladištěm. |
Návrat na mapu Hodonína |
|
|
|
Nádraží a část ulice Wilsonova po bombardování v roce 1944. |
Celkový pohled na nádraží před elektrifikací, vlevo vzadu stojí vlak Mutěnka. |
Návrat na mapu Hodonína |
|
|
|
Pohled od nástupiště "Mutěnky" směrem ke starému nadchodu. |
Na zrušeném nástupišti vlaku směrem k Mutěnicím. |
Návrat na mapu Hodonína |
|
|
|
Oba snímky byly pořízeny zřejmě v jede den asi v šedesátých létech. Nádraží je ještě před elektrifikací, i se schodištěm a starým nadchodem vlevo. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží před elektrifikací železnice, tedy před rokem 1985. |
Rozbombardované kolejiště nádraží pohledem od Malých kasáren. |
Návrat na mapu Hodonína |
|
|
|
Nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí asi v roce 1978. |
Pohlednice zobrazující hodonínské nádraží byla datovaná rokem 1899. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží po r. 1900, vlevo schody nadchodu a v pozadí Mauthnerova sladovna. |
Přechod přes železnici k dřevěnému nástupišti "Mutěnky" asi v roce 1978. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Dáma na nástupišti téměř před sto lety, nástupiště podobné tomu dnešnímu... |
Nástupiště hodonínského nádraží v roce 1902. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Podle dobových fotografií se nástupiště ani tak moc nezměnilo, vlevo je nádraží asi v roce 1901, vpravo asi rok 1926. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Asi nejstarší fotografie nádraží, datovaná 1877. |
Nádraží Göding - Hodonín |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Vlakové nádraží s přechodem na nástupiště směr Zaječí před elektrifikací dráhy, pravděpodobně okolo roku 1975. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
První elektrická lokomotiva projížděla Hodonínem po nově elektrifikované trati Břeclav - Přerov v pátek 29.3.1985. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží v době před elektrifikací, prováděnou do roku 1985. |
Že je to na nástupišti hodonínského nádraží, lze snad poznat, rok asi 1918. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží - stavba lávky pro pěší na nástupiště k Mutěnicím. |
Starý přechod na nástupiště směr Zaječí. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží před elektrifikací, tedy před rokem 1985, kdy jela první el. lokomotiva. Nový přechod měl být postaven asi v roce 1983, starý ještě není zrušený. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží před rokem 1929. Z fotografie se dá určit pozice Mauthnerovy sladovny, na jejímž místě nyní stojí hotel Grand. |
Návrat na mapu Hodonína. |
|
|
|
Nádraží v roce 1925. |
Vodní pumpa pro parní lokomotivy. |
Návrat na mapu Hodonína. |